Miło nam poinformować, że ukazała się publikacja „Jakość kształcenia na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie wywiadów fokusowych ze studentami. Raport z badań”, Białystok 2022, przygotowana przez Marzannę Karolczuk, Ewę Lewicką-Mroczek, Katarzynę Sawicką-Mierzyńską, Annę Sańczyk-Cruz i Edytę Wajdę.
Niniejszy raport jest częścią ministerialnego projektu Regionalna Inicjatywa Doskonałości, realizowanego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu w Białymstoku w latach 2019–2022. Dostęp do raportu: http://hdl.handle.net/11320/14240
Zadanie badawcze wchodzące w skład wspomnianego projektu miało na celu poszukiwanie rozwiązań dydaktycznych podnoszących jakość kształcenia na Wydziale Filologicznym.
Rezultatem podjętych działań badawczych jest również, oprócz powyższego raportu, wydana w 2021 roku pod redakcją Marzanny Karolczuk, Ewy Lewickiej-Mroczek i Katarzyny Sawickiej-Mierzyńskiej monografia „Kształcenie filologiczne. Od teorii do praktyki”.
Autorami tekstów są koledzy i koleżanki z ośrodków naukowych w Polsce, Macedonii Północnej, Hiszpanii oraz na Litwie i Słowacji.
Dostęp do książki: http://hdl.handle.net/11320/13480
Obie publikacje ukazały się dzięki wsparciu z programu Regionalna Inicjatywa Doskonałości.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.